fredag 13 juli 2012

ÄLGAR

För hushållsrullen


Lyft på huvudet för byte av rulle


Handtag för tetrapack


Kruka

Roliga grytlappar, finns fler motiv

Handstickad ulltröja, storlek medium


Linnekuddar

Öronkrokar

Örhänge med nickelfria krokar (panduro) 40:-par


Handbroderad i ullgarn på ena sidan och................

........andra sidan enfärgad brun ull..............

..............knapp i horn..............

............rutigt bomullsfoder och ficka invändigt

roliga älgservetter

äggkopp i keramik

Axelremsväska i linne med foder och innerfick, knapp att knäppa med

2 kommentarer:

  1. Här fanns ju jätte mycket fint hantverk. Gör du allt detta själv?
    Du kanske kunde skriva lite mer i inläggen. Rolig att veta lite mer om allt fint du gör.

    Kram Cina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Cina
      Tack för kommentaren! Det var den första jag fått! Ja, jag gör allt själv, tycker om att göra olika saker. Jag vet inte riktigt vad som jag ska skriva som kan intressera folk. Just nu håller jag på att förbereda några julmarknader bl. a på slottsmarknaden på Vadstena slott...

      Radera